PŘED STARTEM DEVÁTÉHO ZÁVODU 2011
V neděli 11.09.2011 ve 12:00hodin se uskuteční již devátý závod letošní sezony. Z asfaltu, který nás hostil na Skalách, se přesuneme na dlažbu do areálu firmy OKNA SCHÜCO v Lípě. S největší pravděpodobností se na startu sejde kompletní špička jezdeckého pole a tak nebude vůbec jednoduché vybojovat stupně vítězů. Na dlažbě není nevýhoda startovní pozice tak výrazná a proto jsou šance všech hodně vyrovnané. Kteří další závodníci se na startu objeví uvidíme brzy, jen co se přihlásí k závodu. Pojede se opět na dvou tratích, 7RZ. Dlažba je zajímavější než asfalt i tím, že více klouže a tak i jezdci s méně výkonnými autíčky mohou atakovat přední příčky. Pro mnohé je tento povrch oblíbený, jiní jej nemusí. Uvidíme, jak se s tímto povrchem poperou zejména noví závodníci, kteří zde budou startovat premiérově.
Předběžně přihlášení k 09.09.2011 :
Potvrdit start můžete na emailu : pk100@seznam.cz nebo SMS na mobilu 777 269 636
Jméno | Tým | Karoserie | Podvozek | Frekv. | Kanál | |
1. | Lysák Tomáš | Samohýl Motor Zlín | Placka | XRAY | WiFi | - |
2. | Zikmund Zdeněk | RC klub Elišky Junkové | Porsche | XRAY | WiFi | - |
3. | Kopytko Pavel | RC CIKCAK | Citroen Xsara | XRAY | synt. | 55 |
4. | Kopytko Michal | RC CIKCAK | Citroen Xsara | XRAY | 40,675 | 51 |
5. | Sekula Petr | RC klub Elišky Junkové | Nissan 350Z | XRAY | WiFi | - |
6. | Černohous Radko | RCF | Subaru Impreza | TT 01R | 40,975 | 91 |
7. | Zikmund Miroslav | Hufnágl Motorsport | Mitsubishi | XRAY | 40,965 | 90 |
8. | Stehlík Pavel | Fridrich und Fridrich | Ford Focus | TT 01 | 27,195 | 24 |
9. | Kovařík Tomáš | BMW RC Team | BMW | XRAY | WiFi | - |
10. | Hříbek Radim | RS Vsetín | Škoda Octavia | XRAY | WiFi | - |
11. | Šíma Petr | Jolly club | Subaru Impreza | XRAY | WiFi | - |
12. | Fajgar Pavel | GnL | Lancia Delta | TT 01 | WiFi | - |
13. | Zahradník Michal | Abarth Grande Punto | TA 05 | WiFi | - | |
14. | Černohous Radko jun. | RCF | Subaru Impreza | TT 01R | synt. | - |
15. | Kopecký Filip | Subaru Impreza | TB V | 40,675 | 51 |