ZPĚT                              VÝSLEDKY ČTVRTÉHO ZÁVODU

                                          OTROKOVICE  18.06.2006

   

           1 RZ      2 RZ      3 RZ      4 RZ      5 RZ      6 RZ     CELK.  BODY
1. Kopytko Pavel   1:47,3 (1)   1:48,9 (1)   1:45,8 (1)   1:48,3 (1)   1:48,6 (1)   1:47,9 (1)    10:46,8     40
2. Kopytko Míša   2:05,3 (3)   2:17,0 (2)   1:56,9 (2)   2:02,9 (2)   2:02,0 (2)   1:53,7 (2)    12:17,8     35
3. Tureček Tomáš   2:52,9 (4)   2:51,8 (3)   2:56,2 (3)   3:04,6 (3)   2:49,2 (3)   2:43,8 (3)    17:18,5     30
4. Machů Tomáš   3:57,8 (5)   4:01,2 (4)   3:37,1 (4)   3:58,9 (4)   3:58,3 (4)   3:53,5 (4)    23:26,8     25
5. Martinec Robin   1:59,3 (2)      DNF         x         x         x         x         x      0
6. Zikmund Mira     DNF         x         x         x         x         x         x      0
7. Zikmund Zdeňa     DNF         x         x         x         x         x         x      0
8. Ocelka Filip     DNF         x         x         x         x         x         x      0

 

   Komentář :

 Čtvrtý závod se konal poprvé na slepé cestě pod nadjezdem u Štěrkáče v Otrokovicích a i když byla trať před dvěmi týdny ostatními schválena,

 přesto se závod pro polovinu startovního pole stal už na začátku ztraceným. Sešla se velmi silná konkurence - favorizovaní Mira a Zdeňa Zikmundovi,

 třetí ze skupiny A startoval Pavel Kopytko. Přijel Filip Ocelka - vedoucí závodník RC Sprintrally i tamtéž průběžně druhý Míša Kopytko.  K nim

 se ještě přiřadil stále se zrychlující Robin Martinec. Poslední dva závodníky tvořila dvojice Tomášů- nováčků z minulého závodu.

 Místo, na kterém trať stála je pěkné, ale hlavní problém je v tom, že silnice je už mnoho let nepoužívaná a tím i poměrně znečistěná. I přes téměř

 hodinové zametání pořadatelem (při kterém si i zničil ruku) majitelé XRAYů zhodnotili situaci jako neúnosnou pro své podvozky a závod ukončili ještě

 dřív, než mohl začít. Zbývající čtveřice (2x YOKOMO a TL 01, TB 01) závod absolvovala, i když spíše jako testování na dny příští.  Pavel Kopytko

 si tak mohl vyzkoušet, zda vydrží jedna baterka pět RZ (vydržela) a protože neměl žádný problém,s velkým rozdílem se umístil na čelní pozici. Míša

 Kopytko se nechal  jen rozptýlit hlídkou městské policie a také později problémem se zadním tlumičem, jinak si zajezdil svým oblíbeným skluzem a

 skončil na druhém místě. Velké zlepšení předvedl Tomáš Tureček, který držel vysílačku podruhé v životě, ale klidnou jízdou dokázal pěkně kopírovat

 trať a jen dvě minutí kuželu za celý závod je hodně slušný výkon. Zlepšil se také Tomáš Machů, ale ten neudrží nervy na uzdě, zato udrží plný plyn...

 Tím pádem se nekontrolovaně řítí cestou necestou a než se opět srovná, má větší ztrátu. Určitě ale i on od minule zaznamenal velký pokrok

            DODATEK

Co řící závěrem? Hodně jsem přemýšlel co s tím, když tolik jezdců odstoupí. Přitom zbývající čtyři neměli s tratí žádný problém.  Je to samozřejmě

 dáno konstrukcí nových podvozků, které vyhovují spíše na sterilně čisté okruhové trati. Ještě vloni se jely v RC Sprintrally dva závody za stejných,ne-li

 horších podmínek (v obou jsem byl druhý,tak vím o čem píšu), ale tam se tyto podvozky neobjevovaly. Pořádat závody v nové lokalitě nebyl úmysl

 někoho poškodit, ale naopak závody zatraktivnit. Mně osobně se prostředí líbilo a tak někdy příště by mohli vzít smeták i ti, kterých se to nejvíc týká.

 Možná si  pár hodin mákneme, ale budeme mít pěknou trať a to snad za to stojí. Hlavně v dnešní době, kdy není jednoduché najít vyhovující prostory.

 Příští závod bude na osvědčeném hřišti poblíž benzinky PARAMO, tam by k podobným problémům dojít nemělo.

 Nevím, jak uspěji s dalšími dvěma vybranými, hodně atraktivními lokalitami, které měly přijít v průběhu letních prázdnin. Ale to zatím není aktuální.

 

 Co se týká výsledků, tak místo jednoho škrtnutého výsledku se na konci sezony budou škrtat dva, čili z tohoto závodu si nikdo nulu neodnese.